Personalized Marketing

De magische woorden in de hedendaagse marketing zijn personalisatie en relevantie. Het succes van campagnes - de conversie - wordt bepaald door de waarde die een individu ervaart als hij of zij iets ontvangt. Techonomy helpt organisaties die unieke magie te vinden in het contact met hun klant.

Omnichannel data-driven marketing

Het is geen geheim meer dat de mobiele telefoon het consumentengedrag heeft veranderd.

Op elk gewenst moment kunnen consumenten actie kunnen ondernemen voor elke behoefte of nieuwsgierigheid. Afhankelijk van tijdstip, locatie of doelstelling (oriënteren, informeren, kopen) kiest de consument het kanaal dat op dat moment het beste past. Het doel van een omni-channel benadering is over alle kanalen op hetzelfde moment een geweldige customer experience te bieden.

Omnichannel data-driven marketing
Customer Journey & Automation

Customer Journey & Automation

De beschikbaarheid en meetbaarheid van consumentengedrag stelt de marketeer in staat de gehele customer journey uit te tekenen.

Via marketing automation is het mogelijk op grote schaal consumenten door een vooraf ontworpen journey te leiden. Techonomy helpt organisaties bij het volledige design, de inrichting en de automatisering van de marketing & sales processen.

Content & product recommendations

Klanten willen graag op een sympathieke wijze geholpen worden bij hun keuzes.

Hoe beter de hulp, hoe meer een klant zich zal laten leiden door de tips en adviezen om verder te kijken in een online omgeving. Het is bijvoorbeeld zeer relevant in een e-commerce omgeving vergelijkbare producten aan te bevelen. Of in een media omgeving de juiste content te promoten om bezoekers langer te laten blijven. Deze intelligente aanbevelingen - die we ook steeds vaker via chatbots tegen zullen komen - leiden tot een hogere loyaliteit van bezoekers aan een site of app.

Content & product recommendations
Conversie technieken & KPI's

Conversie technieken & KPI's

De belangrijkste fase binnen de customer journey is het moment waarop de consument overtuigd moet worden om over te gaan tot conversie.

Conversie bepaalt immers het (financiële) resultaat. Vooraf aan een campagne worden de KPI’s voor succes gedefinieerd. Met behulp van geavanceerde marketing software wordt daarna getest welke uitingen de grootste impact hebben. Tot slot worden aan de campagne belangrijke psychologische elementen toegevoegd om de bezoeker te verleiden.

Branches waarin we werken: