Content & Experience

Consumenten zijn anno 2020 experience-driven. Wie de beste ervaring en engagement kan bieden, neemt de beste positie in als het gaat om aandacht van de consument. De echte verbinding met de consument komt tot stand door het aanbieden van unieke en attractieve content. Het verhaal van een organisatie of merk loopt iedere dag door in alle digitale kanalen. Dat vraagt de vaardigheid snel in te spelen op kansen die zich voordoen.

Marketing Technology

Lees meer

Datamanagement & profiling

Lees meer

Personalized Marketing

Lees meer

Content & Experience

Lees meer

Strategy Consultancy

Lees meer

Interactieve 1-1 video marketing

Contentmarketing heeft een andere dimensie gekregen sinds de komst van interactieve en impactvolle video’s.

Een-op-een videomarketing is één van de meest effectieve manieren om de relatie met de consument te versterken en daarmee conversie in campagnes te verhogen. 74% van het online verkeer bestaat inmiddels uit video’s. Daarmee is video het meest gebruikte online communicatiemiddel.

Interactieve 1-1 video marketing
Experience & engagement campagnes

Experience & engagement campagnes

In de digitale wereld zijn verhalen en ervaringen het bindmiddel met klanten.

Klanten willen niet alleen passief kijken of lezen. Ze willen meedoen, actief zijn, zich verwonderen of een unieke ervaring opdoen. Zelf iets kunnen toevoegen en dat vervolgens weer delen, dáár draait het klanten om. Binnen alle digitale kanalen liggen er mogelijkheden om klanten op een gave en speelse manier te betrekken. Goede content staat garant voor een duurzame relatie met klanten en fans.

Creatieve marketing activaties

Tijd is kostbaar, ook voor klanten en fans. Het is niet meer vanzelfsprekend dat iedereen maar interesse heeft in wat jij als organisatie te vertellen hebt.

Gewoon is niet meer genoeg, marketing activaties die écht het verschil gaan maken, vragen om creativiteit en originaliteit.

Creatieve marketing activaties
Branches waarin we werken: