Content & Experience

Consumenten zijn anno 2019 experience-driven. Wie de beste ervaring kan bieden neemt de beste positie in als het gaat om aandacht van de consument. De echte verbinding met de consument komt tot stand door het aanbieden van unieke en attractieve content.

Marketing Technology

Lees meer

Datamanagement & profiling

Lees meer

Personalized Marketing

Lees meer

Content & Experience

Lees meer

Strategy Consultancy

Lees meer

Interactieve 1-1 video marketing

Contentmarketing heeft een andere dimensie gekregen sinds de komst van interactieve en impactvolle video’s.

1-op-1 videomarketing is één van de meest effectieve manieren om de relatie met de consument te versterken en daarmee conversie in campagnes te verhogen. 74% van het online verkeer bestaat inmiddels uit video’s en daarmee is video het meest gebruikte online communicatiemiddel.

Interactieve 1-1 video marketing
Experience & engagement campagnes

Experience & engagement campagnes

In de digitale wereld zijn verhalen en ervaringen het bindmiddel met klanten.

Klanten willen niet alleen passief kijken of lezen. Ze willen meedoen, actief zijn, zich verwonderen of een unieke ervaring ondergaan. Letterlijk willen ze zelf iets kunnen toevoegen en dat vervolgens weer delen. Binnen alle digitale kanalen liggen er mogelijkheden klanten op een gave en speelse manier te betrekken. Goede content staat garant voor een duurzame relatie met klanten en fans.

Creatieve marketing activaties

Tijd is kostbaar, ook voor klanten en fans. Het is niet meer vanzelfsprekend dat iedereen maar interesse heeft in wat jij als organisatie te vertellen hebt.

Gewoon is niet meer genoeg, marketing activaties die écht het verschil gaan maken vragen om creativiteit en originaliteit. Daarom zijn merkwaardig, zeldzaam, vreemd, opmerkelijk, eigenaardig, ongewoon, fel, frappant en verbazingwekkend juist de woorden waarvoor een activatie moet staan.

Creatieve marketing activaties
Branches waarin we werken: