Datamanagement & profiling

Het werken met data is een beslissende factor geworden in het marketingsucces van organisaties. Wie over de juiste data beschikt, kan betere keuzes maken. Maar bij veel organisaties zijn de beschikbare data nog niet bruikbaar voor actie, of zijn de relevante databronnen nog niet goed met elkaar verbonden. Daarbij is de mogelijkheid om realtime data te verwerken tot unieke profielen erbij gekomen. Techonomy zorgt ervoor dat data op iedere denkbare manier weer waardevol worden.

Marketing Technology

Lees meer

Datamanagement & profiling

Lees meer

Personalized Marketing

Lees meer

Content & Experience

Lees meer

Strategy Consultancy

Lees meer

Unified data

Het verzamelen van data is voor veel organisaties een grote uitdaging. Zeker als die data via verschillende systemen binnenkomen.

Het opereren vanuit een centraal dataplatform, kan leiden tot veel waarde. Dat kan bijvoorbeeld een zeer geavanceerde oplossing zijn voor organisaties met complexe datastromen. Maar er zijn ook meer eenvoudige datahubs beschikbaar voor middelgrote en kleine organisaties. Samen met de klant bepalen we wat de beste oplossing is om data samen te brengen en ze vervolgens actionable te maken.

Unified data
Realtime profiling & segmentatie

Realtime profiling & segmentatie

De opbouw van profieldata is één van de grootste marketingkansen in deze tijd.

Het verzamelen van realtime data over klanten en belangstellenden stelt een organisatie in staat om beter in te spelen op de interesses en voorkeuren van de doelgroep. Door profielen op te bouwen, wordt duidelijk welke unieke marktsegmenten er zijn en hoe groot deze zijn. Zo is de organisatie in staat om gericht campagnes, acties en aanbiedingen te ontwikkelen op basis van unieke klantprofielen.

Dashboards & analytics

Het combineren van alle data en KPI’s in een online dashboard geeft de organisatie een totaaloverzicht van de digitale prestaties

Door het gebruiken van slimme tools krijgt een organisatie direct inzicht in de marketing- en sales funnels. In het dashboard worden die inzichten toegankelijk aangeboden, zodat het management er direct een vervolg aan kan geven. De rapportages van de online dashboards zijn makkelijk te delen binnen de organisatie en zelfs te automatiseren.

Dashboards & analytics
Databeveiliging & GDPR

Databeveiliging & GDPR

Het respecteren van privacy regels en een goed beheer van klantgegevens zijn belangrijk voor iedere organisatie.

Het vastleggen en inzichtelijk maken van individuele toestemmingen van klanten (consent) is verplicht. Maar het is niet alleen een verplichting, het is ook de voedingsbodem voor een belangrijke kwaliteitsslag voor het vertrouwen tussen klanten en organisaties.

Branches waarin we werken: