Hoe Covid-19 van invloed is op digitale marketing

De invloed van Covid-19 op onze marketing is groot. Er is de afgelopen 3 maanden veel veranderd in onze samenleving. De omstandigheden zijn moeilijk, maar daarbinnen zijn er voldoende wegen om je toch te ontwikkelen en een bepaalde focus te kiezen in je marketingactiviteiten.

Corona heeft een fundamentele invloed op iedere markt en business. Hoe ga je daar als marketeer, manager en/of ondernemer mee om? Hoe zorg je dat je overleeft? Waar kijk je naar als je je (marketing)strategie aanpast en wil overleven in de nieuwe werkelijkheid? Innoveren in een crisis is het moeilijkste wat er is, maar je kunt niet anders! Garanties zijn er niet voor veel businesses, maar goed nadenken en op tijd zien waar veranderingen beïnvloedbaar zijn, geeft je wel een nieuw perspectief. Analyseren en snel handelen zijn cruciaal in een crisis. Zit je hier als marketeer of manager middenin dan is het de moeite waard 45 minuten van je tijd te reserveren om onderstaande video rustig te bekijken. Je haalt er ongetwijfeld een aantal belangrijke zaken voor jezelf en je organisatie uit. Doe er je voordeel mee.

Onze laatste updates

Nieuws
Buurtsportcoach Kompas geeft inzicht voor effectiever sportbeleid
09 juli, 2020

Buurtsportcoach Kompas geeft inzicht voor effectiever sportbeleid

In samenwerking met Team Sportservice heeft Techonomy een aanbestedingsprocedure opdracht gekregen van het ministerie van VWS voor het Buurtsportcoach Kompas. Een Monitoringstool voor buurtsportcoaches, gemeenten en werkgevers.

Nieuws
Corona brengt digitale transitie naar hoogste versnelling
06 mei, 2020

Corona brengt digitale transitie naar hoogste versnelling

Eind april 2020 heeft de jaarlijkse MarTech conferentie in San Francisco plaats gevonden. Deze keer vanwege Covid-19 in digitale vorm. In dit artikel lees je de laatste ontwikkelingen vanuit de marketing technologie wereld.

Nieuws
UPDATE: Het MarTech landschap 2020
24 april, 2020

UPDATE: Het MarTech landschap 2020

8.000 marketing technologie oplossingen! Zoveel software tools zijn er op dit moment beschikbaar om (marketing)doelstellingen sneller, makkelijker en/of efficiënter te behalen. Dat is maar liefst een stijging van 13.6% ten opzichte van een jaar geleden. In dit artikel nemen we je mee in het MarTech landschap van 2020.

Publicaties
Vierkeerbeter.nl helpt patienten bij herstel na IC-opname
12 november, 2020

Vierkeerbeter.nl helpt patienten bij herstel na IC-opname

Jaarlijks worden in Nederland ongeveer 80.000 mensen op een intensive care (IC) opgenomen. Met goede zorg is de kans om te herstellen groot. Maar als mensen weer naar huis mogen ervaren ze tijdens hun herstel vaak nog allerlei problemen. In opdracht van de Stichting Eten+Welzijn ontwikkelden we daarom vierkeerbeter.nl.

Publicaties
Waarom audio advertising belangrijk wordt in je advertentiestrategie
03 augustus, 2020

Waarom audio advertising belangrijk wordt in je advertentiestrategie

Audio advertising gaat groot worden. Want met adverteren via muziekstreamingdiensten kun je je doelgroep op basis van interesses en gedrag goed targeten. Op die schermloze momenten en in deze tijd waarin aandacht van consumenten krijgen een steeds grotere uitdaging wordt.

Publicaties
Hoe Covid-19 van invloed is op digitale marketing
08 juni, 2020

Hoe Covid-19 van invloed is op digitale marketing

De invloed van Covid-19 op onze marketing is groot. Er is de afgelopen 3 maanden veel veranderd in onze samenleving. De omstandigheden zijn moeilijk, maar daarbinnen zijn er voldoende wegen om je toch te ontwikkelen en een bepaalde focus te kiezen in je marketingactiviteiten.

Branches waarin we werken: