Hoe Covid-19 van invloed is op digitale marketing

De invloed van Covid-19 op onze marketing is groot. Er is de afgelopen 3 maanden veel veranderd in onze samenleving. De omstandigheden zijn moeilijk, maar daarbinnen zijn er voldoende wegen om je toch te ontwikkelen en een bepaalde focus te kiezen in je marketingactiviteiten.

Corona heeft een fundamentele invloed op iedere markt en business. Hoe ga je daar als marketeer, manager en/of ondernemer mee om? Hoe zorg je dat je overleeft? Waar kijk je naar als je je (marketing)strategie aanpast en wil overleven in de nieuwe werkelijkheid? Innoveren in een crisis is het moeilijkste wat er is, maar je kunt niet anders! Garanties zijn er niet voor veel businesses, maar goed nadenken en op tijd zien waar veranderingen beïnvloedbaar zijn, geeft je wel een nieuw perspectief. Analyseren en snel handelen zijn cruciaal in een crisis. Zit je hier als marketeer of manager middenin dan is het de moeite waard 45 minuten van je tijd te reserveren om onderstaande video rustig te bekijken. Je haalt er ongetwijfeld een aantal belangrijke zaken voor jezelf en je organisatie uit. Doe er je voordeel mee.

Branches waarin we werken: