De invloed van Covid-19 op onze marketing is groot. Er is de afgelopen 3 maanden veel veranderd in onze samenleving. De omstandigheden zijn moeilijk, maar daarbinnen zijn er voldoende wegen om je toch te ontwikkelen en een bepaalde focus te kiezen in je marketingactiviteiten.
Corona heeft een fundamentele invloed op iedere markt en business. Hoe ga je daar als marketeer, manager en/of ondernemer mee om? Hoe zorg je dat je overleeft? Waar kijk je naar als je je (marketing)strategie aanpast en wil overleven in de nieuwe werkelijkheid? Innoveren in een crisis is het moeilijkste wat er is, maar je kunt niet anders! Garanties zijn er niet voor veel businesses, maar goed nadenken en op tijd zien waar veranderingen beïnvloedbaar zijn, geeft je wel een nieuw perspectief. Analyseren en snel handelen zijn cruciaal in een crisis. Zit je hier als marketeer of manager middenin dan is het de moeite waard 45 minuten van je tijd te reserveren om onderstaande video rustig te bekijken. Je haalt er ongetwijfeld een aantal belangrijke zaken voor jezelf en je organisatie uit. Doe er je voordeel mee.
In samenwerking met Team Sportservice heeft Techonomy de nieuwe vrijwilligersmatchingstool Taakie ontwikkeld met als doel mensen enthousiast te krijgen voor een vrijwilligerstaak en dit snel en efficiënt te organiseren.
Pandemie-marketing mogen we het wel noemen in 2021. De basisprincipes van een goede marketingstrategie mogen misschien niet veranderd zijn, de uitvoeringsprincipes zijn dramatisch op hun kop gezet.
2021 gaat van start met het meest toonaangevende marketing technology evenement van Nederland en België! Een online marketing evenement dat kosteloos toegankelijk is voor alle professionals die actief zijn in marketing, communicatie en sales.
Jaarlijks worden in Nederland ongeveer 80.000 mensen op een intensive care (IC) opgenomen. Met goede zorg is de kans om te herstellen groot. Maar als mensen weer naar huis mogen ervaren ze tijdens hun herstel vaak nog allerlei problemen. In opdracht van de Stichting Eten+Welzijn ontwikkelden we daarom vierkeerbeter.nl.
Audio advertising gaat groot worden. Want met adverteren via muziekstreamingdiensten kun je je doelgroep op basis van interesses en gedrag goed targeten. Op die schermloze momenten en in deze tijd waarin aandacht van consumenten krijgen een steeds grotere uitdaging wordt.
De invloed van Covid-19 op onze marketing is groot. Er is de afgelopen 3 maanden veel veranderd in onze samenleving. De omstandigheden zijn moeilijk, maar daarbinnen zijn er voldoende wegen om je toch te ontwikkelen en een bepaalde focus te kiezen in je marketingactiviteiten.