Sanne Janssen versterkt Techonomy

Techonomy heeft Sanne Janssen (31) aan het team toegevoegd. Janssen komt over van Opel Nederland en start 1 januari in Eindhoven. Janssen die als digital marketeer aan de slag gaat, deed ruime ervaring op in de automotive branche.

Om voorbereid te zijn op de verdere groei van Techonomy wordt het team per 1 januari versterkt met Sanne Janssen. Janssen die als digital marketeer aan de slag gaat, deed ruime ervaring op in de automotive branche. De afgelopen jaren was ze binnen Opel Nederland verantwoordelijk voor het ontwikkelen, implementeren en evalueren van klant- en salescampagnes.

De 31-jarige Janssen, die gespecialiseerd is in marketing automation, kijkt vol energie uit naar de samenwerking; "ik vind het een enorme uitdaging om door middel van data slimme, creatieve campagnes te initiëren. Ik kan niet wachten om mijn kennis en ervaring binnen Techonomy voor verschillende mooie klanten te kunnen inzetten", aldus een enthousiaste Janssen.

Ook Peter Sprenger, algemeen directeur van Techonomy is verheugd met de aanstaande transfer. "We zijn erg blij dat we een ervaren digitale marketeer als Sanne kunnen toevoegen aan ons team. Haar kennisniveau en opgedane ervaring gaat ons helpen om onze dienstverlening naar onze klanten verder te optimaliseren. Sanne zal zich niet alleen inzetten binnen Techonomy maar wordt ook ingezet in een aantal trajecten van Sportscloud, ons label dat zich specifiek richt op de sportmarkt".

Branches waarin we werken: