Masterclass Data Marketing

Op woensdag 12 juni vindt de Masterclass Data plaats op de Nyenrode Business Universiteit, Breukelen. Leer alles over de ontwikkelingen rondom realtime data, personalisatie, intelligente campagnes en conversiemanagement. Met een praktijkgerichte aanpak hoe data in te zetten voor jouw organisatie.

Programma

09.00 - 09.30 | Ontvangst met koffie/thee
09.30 - 10.30 | De trends & ontwikkelingen op het gebied van (realtime) data, intelligence, personalisatie en conversiemanagement.
10.30 - 10.45 | Break
10.45 - 11.30 | Inzicht in ontwikkeling database structuur, verrijking van data, samenhang met CRM-systemen, relevante data tools en modellen om het in te richten.
11.30 - 12.15
| Studie praktijkcasus (groepsopdracht)

12.15 - 13.15 | Lunch

13.15 - 14.00 | Analyse eigen organisatie casus met selectie van belangrijkste vragen.
14.00 - 15.00 | Verbinding van de database aan het marketing applicatie landschap (e-mail kanalen, social kanalen, etc.) en hoe zet ik vanuit de data een campagne op?
15.00 - 15.30
| Break
15.30 - 16.00
| Basisprincipes van conversiemanagement (o.b.v. de overtuigingsprincipes van Cialdini).
16.00 - 17.00
| Feedback op de eigen organisatie casus en een concreet actieplan.
17.00
| Netwerkborrel

Na afloop van de dag kun je twee weken daarna nog via een directe service lijn je vragen kwijt aan de experts waarmee je gesproken hebt.

Programma
Leer alles over data, intelligence en personalisatie!

Leer alles over data, intelligence en personalisatie!

Deze masterclass is voor iedere marketing, communicatie & sales professional die zich verder wil ontwikkelen op gebied van slimme data toepassingen. Leer alles over:

  • De laatste trends en inzichten op het gebied van (realtime) data, intelligence en personalisatie en een vooruitblik op 2020.
  • Een datastrategie te ontwikkelen en te vertalen naar een volledig data-driven marketing plan voor jouw organisatie.
  • Welke klantinformatie relevant is, hoe je deze informatie kunt verkrijgen, verrijken en kunt gebruiken voor realtime profiling.
  • Het direct kunnen vertalen van data insights en dashboarding naar een crossmediale marketing strategie.
  • Het herkennen van de mogelijkheden om intelligence (o.a. marketing automation & predictive analytics) toe te passen.
  • Waarom AVG/GDPR van belang is voor je organisatie en hoe je deze ontwikkeling om kunt zetten in kansen.
  • Hoe je een profiling strategie en data-driven marketing goed organiseert en implementeert binnen je organisatie.
Meld je aan
Branches waarin we werken: