Bekijk hier de belangrijkste digital marketing updates, interessante nieuwsartikelen en ontdek welke events er binnenkort zijn.
Pandemie-marketing mogen we het wel noemen in 2021. De basisprincipes van een goede marketingstrategie mogen misschien niet veranderd zijn, de uitvoeringsprincipes zijn dramatisch op hun kop gezet.
2021 gaat van start met het meest toonaangevende marketing technology evenement van Nederland en België! Een online marketing evenement dat kosteloos toegankelijk is voor alle professionals die actief zijn in marketing, communicatie en sales.
Jaarlijks worden in Nederland ongeveer 80.000 mensen op een intensive care (IC) opgenomen. Met goede zorg is de kans om te herstellen groot. Maar als mensen weer naar huis mogen ervaren ze tijdens hun herstel vaak nog allerlei problemen. In opdracht van de Stichting Eten+Welzijn ontwikkelden we daarom vierkeerbeter.nl.
Audio advertising gaat groot worden. Want met adverteren via muziekstreamingdiensten kun je je doelgroep op basis van interesses en gedrag goed targeten. Op die schermloze momenten en in deze tijd waarin aandacht van consumenten krijgen een steeds grotere uitdaging wordt.
In samenwerking met Team Sportservice heeft Techonomy een aanbestedingsprocedure opdracht gekregen van het ministerie van VWS voor het Buurtsportcoach Kompas. Een Monitoringstool voor buurtsportcoaches, gemeenten en werkgevers.
De invloed van Covid-19 op onze marketing is groot. Er is de afgelopen 3 maanden veel veranderd in onze samenleving. De omstandigheden zijn moeilijk, maar daarbinnen zijn er voldoende wegen om je toch te ontwikkelen en een bepaalde focus te kiezen in je marketingactiviteiten.
Eind april 2020 heeft de jaarlijkse MarTech conferentie in San Francisco plaats gevonden. Deze keer vanwege Covid-19 in digitale vorm. In dit artikel lees je de laatste ontwikkelingen vanuit de marketing technologie wereld.
8.000 marketing technologie oplossingen! Zoveel software tools zijn er op dit moment beschikbaar om (marketing)doelstellingen sneller, makkelijker en/of efficiënter te behalen. Dat is maar liefst een stijging van 13.6% ten opzichte van een jaar geleden. In dit artikel nemen we je mee in het MarTech landschap van 2020.
Om juist nu iedereen de mogelijkheid te geven om te investeren in kennis wordt één van de meest succesvolle digitale opleidingen uit het regulier onderwijs online aangeboden. In dit artikel lees je meer over het belang van persoonlijke ontwikkeling en de digitale skills die je vandaag nodig hebt!
Per 1 januari 2020 vormen Damian François, Tom van den Boom, Sion de Jong en Gijs van Puijenbroek de nieuwe directie van Techonomy.
Van 4 tot 7 november kwamen ruim 70.000 mensen in Lissabon samen voor Web Summit: de allergrootste technologie conferentie ter wereld. Als je wilt zien en voelen wat er speelt in ‘tech land’, mag je deze conferentie niet missen. Daarom reisden we met 6 digitale specialisten af naar Lissabon. In dit artikel delen we aan de hand van 6 quotes verschillende inzichten
Download hieronder de presentatie over de 8 dominante technologie trends in onze zorg. Lees meer over welke innovaties er plaatsvinden, op welke niveau's deze plaatsvinden en hoe deze verdeeld zijn tussen curatieve en preventie zorg.
De marketingwereld is constant in beweging. Data, digitaal en sociaal waren de laatste jaren de belangrijkste onderwerpen in het vakgebied. In het huidige digitale tijdperk staan de technologische ontwikkelingen centraal.
Vier dagen terug naar school. Geen gewone school, maar Harvard Business School. Na de luxe van IEG Chicago en MarTech San Francisco vorige maand mocht ik terug naar een reünie met voormalige Harvard BEMS studenten.
Download hieronder de presentatie van Peter Sprenger over de marketingtrends voor 2019. Wat staat ons allemaal te wachten de komende jaren? Hoe speel je daar als marketeer op in? Hier vind je de laatste inzichten over impact, innovatie & intelligence in de marketing industrie.
Marketing is veranderd. Van een uitvoeringsorganisatie is marketing in het digitale tijdperk uitgegroeid tot de intelligence hub van de organisatie. Intelligence wordt opgebouwd door goed te luisteren en analyseren wat mensen willen.
Techonomy heeft Sanne Janssen (31) aan het team toegevoegd. Janssen komt over van Opel Nederland en start 1 januari in Eindhoven. Janssen die als digital marketeer aan de slag gaat, deed ruime ervaring op in de automotive branche.
Met de komst van nieuwe Europese privacywet dienen organisaties rechtmatig en zorgvuldig om te gaan met persoonsgegevens binnen de Europese Unie. Met de juiste strategie hoeft GDPR geen bedreiging te zijn en biedt het zelfs kansen voor je organisatie.
Dit jaar kan niemand de moderne digitale marketing wetten nog negeren. ‘Marketing has become the product’: niet het product zelf, maar het managen van de customer touchpoints is de succes factor geworden. Dit vraagt om nieuwe inzichten en andere competenties binnen organisaties. Hierbij de 11 marketingtrends van 2018.
De technologische innovatie is vrijwel niet meer bij te houden en er is steeds meer data te verzamelen van klanten. Dit leidt tot bezorgdheid bij klanten. Daarom is het belangrijk om open en transparant te zijn als organisatie, wat ook diverse voordelen kan bieden voor een organisatie.
Gaming is niet alleen een snelgroeiende wereldwijde entertainment markt, de ontwikkeling van gaming technologie heeft ook grote invloed op andere sectoren. De invloed van gaming technologie breidt zich razendsnel uit naar de marketingwereld. Gamescom biedt een blik op de toekomst.
The developments in the field of marketing & strategy are disruptively affected by the digitisation of the world. New technologies appear every day and customers are much more demanding than they used to be. How do you deal with these developments as an organization and where do you start?
De MarTech conferentie in San Francisco is wereldwijd het meest toonaangevende congres op het terrein van marketing & technologie. Van 9 tot 11 mei bezochten we met het Techonomy team de MarTech conferentie. Bekijk in de video's onze highlights en learnings.
We wisten het al – de wereld is mobiel geworden – maar het is goed dit nog even bevestigd te krijgen. Met misschien wel de meest magische getallen van het sociale netwerk: 1,65 miljard gebruikers waarvan er dagelijks meer dan 1 miljard inloggen. Facebook is een economische superpower.
Nieuwe ontwikkelingen in de technologie hebben een hele nieuwe dimensie gegeven aan wat er mogelijk is. Er wordt zelfs gesproken over disruptivemarketing. Begrippen als engagement, content, big data en realtime zijn inmiddels reguliere begrippen voor de topmarketeer.
De MarTech conferentie in San Francisco is wereldwijd het meest toonaangevende congres op het terrein van marketing & technologie. Op 21 en 22 maart bezochten we met het Techonomy team de MarTech conferentie. Bekijk in de video's onze highlights en learnings.