Sportmarketeer (fulltime)

Wil jij je inzetten om grote sportmerken en -organisaties op digitaal vlak naar het volgende niveau te helpen? Is digitale marketing jouw passie? Én ben jij een digitale expert die de beste campagnes maakt via social, search, e-mail en meer? Dan is de functie van Sportmarketeer bij Techonomy zeker iets voor jou!

Wij zijn Techonomy
Techonomy is een ambitieus en snelgroeiend digitaal sportmarketingbureau met 45 gepassioneerde specialisten. Zelfstandigheid, vrijheid en persoonlijke ontwikkeling staat bij ons centraal. Door middel van interne- en externe opleidingen, persoonlijke begeleiding en het werken in projectteams bieden we talentvolle marketeers de mogelijkheid om in korte tijd een enorme persoonlijke ontwikkeling door te maken. Wij werken aan de beste digitale strategieën, de meest creatieve en converterende campagnes en helpen organisaties om hun marketing- en sales doelstellingen te overtreffen. Dit doen we voor prachtige klanten als Team Jumbo-Visma, Ziggo Sport, KNVB, de Atletiekunie en de Keuken Kampioen Divisie.

Benieuwd hoe wij dit doen? Bel dan eens met Niels van Heesch via 06 22 22 51 17. Niels ging 3 jaar geleden, direct na zijn studie bij ons aan de slag als trainee. Inmiddels stuurt hij diverse projectteams aan en geeft hij invulling aan innovatieve data- en automation vraagstukken.

Werken als Sportmarketeer bij Techonomy
Als Sportmarketeer bij Techonomy ben je, samen met het team, verantwoordelijk voor het implementeren en optimaliseren van nieuwe en bestaande campagne strategieën. Je bent verantwoordelijk voor je eigen klanten en campagnes en bezit daarom over uitstekende projectmanagement skills. De focus binnen jouw projecten ligt op het voeren van slimme campagnes via e-mailmarketing, Google Advertising, Facebook, Instagram, Linkedin en Youtube. Je analyseert de campagnes, rapporteert naar de klant en komt altijd weer met nieuwe optimalisaties om nog meer impact te realiseren.

Binnen jouw projectteams, daag je andere uit, kom je met nieuwe initiatieven en verras je onze klanten. Kortom een veelzijdige rol met verantwoordelijkheid en ruimte voor eigen initiatief en creativiteit!

Wie ben jij?

  • Je hebt succesvol een relevante HBO- of WO-opleiding afgerond

  • Je hebt 2 tot 4 jaar werkervaring als online marketeer of een vergelijkbare functie. Ook als nu als specialist (bijv. SEO/ SEA/ E-mail of social) werkzaam bent en graag je skills en werkzaamheden wilt verbreden dagen we je graag uit om te solliciteren.

  • Aantoonbare ervaring met en interesse in een of meerdere van de volgende vakgebieden: social media advertising (Facebook/ Instagram/ LinkedIn), Google Ads, Google Shopping, e-mailmarketing, analytics en marketing automation

  • Je bent goed op de hoogte van de mogelijkheden om op basis van data te segmenteren en te personaliseren voor marketingcampagnes

  • Je bent leergierig en volgt de ontwikkelingen op het digitale vlak op de voet

  • Je weet relevante ontwikkelingen te vertalen in toegevoegde waarde voor onze opdrachtgevers

  • Je bent een echte teamplayer

Wat bieden we jou?
Bij Techonomy staat je een baan met veel verantwoordelijkheid en zelfstandigheid te wachten in een leuke, inspirerende en groeiende organisatie.

  • Een fulltime baan

  • Een uitdagende en afwisselende functie bij een snelgroeiend marketing IT-bedrijf

  • Werken voor toonaangevende A-merken in retail, e-commerce, B2B en entertainment

  • Een intensief kennis ontwikkeltraject bestaande uit trainingen, coachgesprekken en uitdagende klantopdrachten waarin we investeren in jouw digital marketingkennis en persoonlijke ontwikkeling

  • Een inspirerende werkomgeving in het hart van de sport (SX Eindhoven)

  • 25 vakantiedagen per jaar

  • Een goed salaris, reiskostenvergoeding en een MacBook

Interesse in deze functie? Stuur dan je CV en korte motivatie naar werkenbij@techonomy.nl.

Voor meer informatie kun je tevens bellen met Tom van den Boom via 06-33383419.

Solliciteren
Branches waarin we werken: