Ledenverenigingen

Wij helpen verenigingen van strategie tot implementatie. Samen ontwikkelen we nieuwe digitale oplossingen en identificeren we kansen met behulp van marketingtechnologie.

Een veranderende wereld

Content vandaag de dag is beschikbaar via een groot aantal kanalen, virtuele platforms en sociale media. Door virtuele gemeenschappen is het nog nooit eenvoudiger geweest om snel info te delen en te raadplegen en met mensen in contact te treden.


Een digitaal volwassen vereniging

Leden verwachten dus steeds meer en als vereniging moet je hiermee aan de slag gaan en kijken welke waarde je kunt toevoegen aan hun lidmaatschap. Maak intelligent gebruik van digitale technologieën om hen de best mogelijke ervaringen te bieden via alle kanalen.

Zorg dat informatie eenvoudig terug te vinden is, ontwikkel nieuwe inhoud en bied gepersonaliseerde toepassingen aan. Leer je leden nog beter kennen en bouw opnieuw aan je relevantie. Implementeer een datagestuurde aanpak en krijg inzichten die helpen om weloverwogen beslissingen te nemen voor je leden, nieuwe flows uit te werken (bv. registratieproces), inefficiënte processen uit te wissen en meetbare resultaten te behalen.

Hoe Techonomy kan helpen

Wij versterken verenigingen in hun relatie met leden. Wij luisteren naar de specifieke noden en maken je wegwijs in het digitale landschap. Samen bouwen we aan een plan en identificeren we verschillende fasen hoe je als vereniging kunt groeien.

Een jong en dynamisch team van data scientists, developers en marketeers staat voor je klaar. Een team dat altijd samen op zoek gaat naar de beste oplossing.

Hoe Techonomy kan helpen
Case KHN

Case KHN

Wij hielpen de Koninklijke Horeca Nederland in het ontwikkelen van een efficiënte datastrategie. Een strategie die de KHN in staat stelde om beter en gerichter met hun leden te communiceren en nieuwe flows uit te werken.

Case LTO

LTO Ledenvoordeel ondersteunt ruim 38.000 agrarische ondernemers bij de inkoop van producten en diensten. Wij werden gevraagd om tijdrovende processen te automatiseren en zo een efficiënte werking te voorzien.

Ga nu aan de slag

Denk niet aan digitaliseren als een wondermiddel, maar in een veranderende wereld kun je niet achterblijven om effectief te functioneren. Het gaat niet alleen over het gebruik van technologie maar vooral over ledengerichtheid. Vanuit die focus op de leden wil je werken aan het maximaliseren van hun betrokkenheid.

Wees creatief en innovatief. Versterk je leden en maak gebruik van de nieuwe kansen die een digitale wereld aanbiedt en kijk naar data om doelgerichte beslissingen te nemen. Het is belangrijk om te beseffen dat online offline niet uitsluit en omgekeerd, uiteindelijk gaat het over de beste manieren vinden om je doelstellingen waar te maken.

Meer weten?

Wil je meer informatie over nieuwe digitale oplossingen en het versterken van de relatie met je leden? Neem gerust contact op met Jonas Bogaert.

Jonas Bogaert
Digital development manager België

jonasbogaert@techonomy.nl

📞 32473356501

Branches waarin we werken: