Marketing Technology

De wereld verandert continue. Meer dan 8.000 marketingsoftware-oplossingen zijn vandaag de dag beschikbaar in de markt. Van dataplatforms tot campagne applicaties, van marketing automation tools tot e-commerce oplossingen. De keuze voor de juiste technologie is daarbij van groot belang. Techonomy kent de keuzes en begeleidt haar klanten hierin. Dat leidt tot een samenhangend applicatielandschap dat de strategie van de organisatie maximaal ondersteunt.

Marketing Technology

Lees meer

Datamanagement & profiling

Lees meer

Personalized Marketing

Lees meer

Content & Experience

Lees meer

Strategy Consultancy

Lees meer

Marketing applicaties

Een marketing technology stack kan variëren van een set van eenvoudige marketingtools tot een breed en gevarieerd aanbod van marketingsoftware-oplossingen.

Deze oplossingen zijn toe te passen op elk gebied binnen de organisatie. Denk bijvoorbeeld aan social media management, e-mailmarketing, e-commerce en customer service. De oplossingen die Techonomy selecteert zijn schaalbaar en gebruiksvriendelijk. Met deze technologieën kunnen interne medewerkers snel aan de slag.

Marketing applicaties
Marketing ecosysteem

Marketing ecosysteem

De kracht van marketing technology zit hem in het totale ecosysteem.

Daarmee kan de organisatie al haar klanten op het juiste moment, via het juiste kanaal, de juiste boodschap overbrengen. Daarvoor zijn de koppelingen (o.a. API) tussen applicaties en systemen cruciaal. Door de juiste flows te ontwerpen wordt de output van alle marketinginvesteringen succesvoller.

Customer journey management

Op welke punten moet er meer inzicht worden verkregen? Hoe bouwen we de informatie op die nodig is? Wat is de logische vervolgstap voor de klant? Drie relevante vragen.

Er is een intelligent spel tussen het gebruik van de juiste data en het toepassen in campagnes voor de juiste doelgroep. Continue aandacht voor customer journey management draagt bij aan een hogere conversie binnen marketingcampagnes.

Customer journey management
Machine Learning & AI

Machine Learning & AI

Artificial Intelligence is dé nieuwe loot aan de stam binnen het landschap van marketing technology.

De techniek geeft een nieuwe impuls aan de integratie tussen marketingsoftware en data science. Al vormt de basis voor nieuwe cognitieve inzichten. Zo kan inzichtelijk worden gemaakt wat mensen onbewust belangrijk vinden bijvoorbeeld, of wat ze van plan zijn te gaan doen. AI-gedreven marketing is een specialistisch vakgebied met heel veel nieuwe mogelijkheden voor organisaties die naar het ‘next level of marketing’ willen.

Branches waarin we werken: